مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 10:102021-05-30اقتصادي

هر ماه یک روستا در ملکشاهی گازدار می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امسال روستای «نادرآباد» از توابع دهستان شوهان گازدار شده و سه روستای «توت»، «گراب» ، «دول کبود» و «خوشادول» نیز تا پایان تیرماه گازدار می شوند.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امسال روستای نادرآباد از توابع دهستان شوهان گازدار شده و سه روستای توت ، گراب ، دول کبود و خوشادول نیز تا پایان تیرماه گازدار می شوند.

عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال روستای نادرآباد از توابع دهستان شوهان گازدار شده و سه روستای توت ، گراب ، دول کبود و خوشادول نیز تا پایان تیرماه گازدار می شوند و تلاش می شود شهرستان ملکشاهی نیز تا پایان امسال به مناطق سبز استان بپیوندد.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در حوزه خانوار شهری و روستایی شهرستان ملکشاهی به ترتیب 100 و 90 درصد است، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این شهرستان تا کنون 5 ایستگاه تقلیل فشار TBSو CGS و مجموعاً 280 کیلومتر شامل 45 کیلومتر خط تغذیه و 235 کیلومتر شبکه طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تاکنون 81 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است، تصریح کرد: برنامه های شرکت برای تحقق شعار سال، توسعه گازرسانی به تمامی مناطق روستایی دوردست و صعب العبور و نیز صنایع شهرستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ماه یک روستا در ملکشاهی گازدار می شود

هر ماه یک روستا در ملکشاهی گازدار می شود