مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-30اقتصادي

کشور با کمبود تولید برق مواجه است/ همه باید صرفه جویی کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:در حال حاضر 10 هزار مگاوات کمبود تولید برق در کشور وجود دارد که 6 هزار مگاوات آن مدیریت شده و چهار هزار مگاوات دیگر آن نیاز به جبران دارد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:در حال حاضر 10 هزار مگاوات کمبود تولید برق در کشور وجود دارد که 6 هزار مگاوات آن مدیریت شده و چهار هزار مگاوات دیگر آن نیاز به جبران دارد.

هیوا لهونیان امروز یکشنبه (9خردادماه) در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: شرایط موجود کشور در زمینه خشکسالی، کم آبی و کمبود تولید برق، زندگی اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داده و شرکت برق در تلاش است تا با عملکرد هوشمندانه و بهره مندی از ظرفیت های موجود آسیب ها و تنش ها را به حداقل برساند.

وی افزود: در سال گذشته مجموعه اقدامات مهمی صورت گرفت که از جمله می توان به پروژه های حوزه زیر ساخت، استمرار تولید و افزایش کیفیت برق، ارتقاء سیستم سنجش برق و افزایش کیفیت ولتاژ و تنظیم بهینه سازی و استانداردسازی کیفیت برق تولیدی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، با بیان اینکه شرکت برق وظیفه توزیع را بر عهده دارو و در راستای تولید هیچ تعهدی ندارد عنوان کرد: توازن بین برق تولیدی و مصرفی باید همیشه برقرار باشد، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور با کمبود تولید برق مواجه است/ همه باید صرفه جویی کنند

کشور با کمبود تولید برق مواجه است/ همه باید صرفه جویی کنند