مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:262021-05-30سياسي

«بودجان» روستای عشایرنشین دهاقان می شود


تلاش می کنیم منطقه بودجان که درقدیم سرشار از زندگی بوده بار دیگر احیا و تبدیل به روستای عشایر نشین دهاقان شود.

- اظهار داشت: با توجه به چشم انداز شهر دهاقان و در راستای پاسخ به سلایق همه شهروندان و حرکت به سمت شهر اخلاق مدار، توسعه خدمات عمرانی را مد نظر قرار دادیم و هم چنان در حال پیمودن این راه عظیم هستیم.

وی با اشاره به انجام پروژه های عمرانی مختلف در دهاقان گفت: رینگ کنار گذر جنوبی دهاقان در حال ساخت است که از میدان حکیم جهانگیرخان قشقایی تا میدان امام خمینی در ضلع شرقی شهر ادامه دارد.

رییس شورای شهر دهاقان با اشاره به اینکه این رینگ در کاهش تصادفات و ترافیک بسیار مؤثر خواهد بود، گفت: عملیات کوه بری، کانال کشی، دیوار کشی، زیرسازی و آسفالت به اتمام رسیده و و مابقی آن نیز در دست اجرا است که تا کنون 61 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

تغییر کاربری حمام های قدیمی شهر به امور فرهنگی، هنری وی از اختصاص حمام های قدیمی شهر به امور فرهنگی، هنری خبر داد و تصریح کرد: حمام شهرداری و حمام محله نو دهاقان که بسیار قدیمی و فرسوده شده بود پس از باز سازی از جمله تخریب دیوارها و فضاهای داخلی حمام، دیوار کشی، کف سازی، سرامیک کاری و رنگ آمیزی با هزینه ای بالغ بر بیش از چهار میلیارد ریال آماده و مجهز شد و در حال حاضر به خانه فرهنگ و هنر و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بودجان» روستای عشایرنشین دهاقان می شود

«بودجان» روستای عشایرنشین دهاقان می شود