مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-30اقتصادي

برگزاری طرح های فصلی برای کتابفروشان نقدینگی ایجاد می کند


وقتی در ایام اجرای طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها استقبال از کتاب افزایش می یابد یعنی نقدینگی کتابفروشان نیز بیشتر می شود.

- محمدحسن شاطریان بیدگلی مدیر کتابفروشی بیدگل در گفت وگو با که سبب تعطیلی برخی مشاغل از جمله کتابفروشی ها شده است، برگزاری چنین طرحی مفید است به این جهت که استقبال بیشتری از کتاب صورت می گیرد و خسارت های قبلی جبران می شود.

او با اشاره به اینکه بهتر است میزان اعتباری که به بعضی از کتابفروشی ها تعلق می گیرد افزایش یابد، مطرح کرد: مقدار یارانه برخی از کتابفروشی ها تا پایان طرح به اتمام نمی رسد و از طرفی نیز اعتبار سایر کتابفروشی ها همچون بیدگل در همان روزهای ابتدایی به پایان می رسد و ما مجبوریم که در روزهای بعدی، خود تخفیفاتی را به مخاطب ارائه کنیم.

وی درباره تاثیر برگزاری طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها برای مخاطبان اشاره کرد: اعلام زمان برگزاری این طرح ها، تبلیغاتی که درخصوص آن صورت می گیرد، پوسترهایی که به در و دیوار شهر نصب می شود، نوعی تبلیغ کتابخانی است و تاثیر بسیار خوبی برای جذب مخاطب دارد.

محمدحسن شاطریان در پایان گفت: همچنین برخی از مشتریان ثابت ما که به صورت مستمر از کتابفروشی بیدگل، آثاری را تهیه می کنند درباره زمان برگزاری طرح های فصلی فروش کتاب سوال می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح های فصلی برای کتابفروشان نقدینگی ایجاد می کند

برگزاری طرح های فصلی برای کتابفروشان نقدینگی ایجاد می کند