مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-30سياسي

جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت برگزار می شود


جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه های معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسدلله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: بهزیستی البرز جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت را با همکاری انجمن حمایت از معلولین هنرمند آهوان بصورت مجازی برگزار می کند.

حیدری اظهار کرد: جشنواره هایی همانند موسیقی افراد دارای معلولیت ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، فراهم نمودن بستر مناسب جهت نشان دادن توانمندی این افراد در حوزه های مختلف به آحاد جامعه است.

این مقام مسؤول افزود : 2 سال پیش جشنواره موسیقی را ویژه افراد دارای معلولیت استان البرز برگزار کردیم که حدود هفتاد نفر به هنرنمایی پرداختند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و شور، اشتیاق و هیجان این عزیزان ما را برآن داشت تا امسال نیز این جشنواره را اینبار بصورت ملی برگزار نماییم تا همه افراد دارای معلولیت در کشور از آن بهره مند گردند.

وی بیان کرد: این جشنواره در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه های معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت برگزار می شود

جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت برگزار می شود