مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-30سياسي

شهرداری تهران مکلف به تعیین تکلیف گود پای برج میلاد شد


شورای عالی شهرسازی و معماری در نشست اخیر خود شهرداری تهران را مکلف به اتخاذ راهکار فوری و کوتاه مدت جهت حفظ ایمنی عرصه گودبرداری شده در محل برج میلاد کرد.

- ، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه 25 اسفند 1399‬ با استناد به یکی از بندهای سند اصلی طرح جامع شهر تهران مصوب 1386 و بر اساس نامه مورخ 9 دی ماه 1399 معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منضمّ به صورت جلسه مورخ 17 شهریور 1399 کمیسیون ماده 5 شهر تهران، چهارچوب طراحی شهری مجموعه 120 هکتاری و طرح جامع سه بعدی فاز دوم برج میلاد را بررسی و ضمن تصویب چهارچوب مذکور مقرر کرد: 1.

طرح معماری بناها و فضاهای شهری پیرامون برج میلاد، در چارچوب مصوب و با رعایت موارد زیر توسط شهرداری تهران تهیه و پس از تأیید دبیر شورای عالی ملاک اقدام قرار گیرد: 1-1.

به منظور تحقق اهداف چشم انداز مجموعه برج میلاد و اراضی پیرامون با عنوان بام فرهنگ، هنر و فناوری تهران و عرصه دیپلماسی فرهنگی ضروری است کلیه کاربری ها و عملکردهای پیشنهادی در طرح در راستای تحقق چشم انداز مذکور باشد.

1-2.

تمهیدات لازم به منظور حفظ یکپارچگی فضایی محدوده طرح و با عناصر تأثیرگذار هم پیوند پیرامون آن از جمله پارک پردیسان و رود-دره اوین-درکه اتخاذ گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران مکلف به تعیین تکلیف گود پای برج میلاد شد

شهرداری تهران مکلف به تعیین تکلیف گود پای برج میلاد شد