مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:152021-05-30ورزشي

افزایش 25 تا 30 درصدی تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش تعرفه 25 تا 30 درصدی تعرفه باشگاه های ورزشی کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش تعرفه 25 تا 30 درصدی تعرفه باشگاه های ورزشی کرمانشاه خبر داد.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افزایش تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: امسال هم به مانند سالهای گذشته با توجه به نوع رشته ورزشی و کیفیت ارائه خدمات باشگاه ها، تعرفه ها افزایش یافته است.

وی افزود: برای برخی از رشته ها که در حوزه ورزش قهرمانی و دولتی هستند و اقشار مختلف مردم توجه بیشتری به آنها دارند، میزان تعرفه کمتر و برای رشته هایی که بیشتر در بخش خصوصی هستند، رقم تعرفه ها بالاتر خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: کمترین افزایش تعرفه مربوط به رشته های طناب زنی، سالن فوتسال و رشته های توپی مانند بسکتبال، والیبال، هندبال و هاکی است که بین 25 تا 28 درصد رشد تعرفه داشته اند.

وی یادآورشد: همچنین رشته هایی مانند دوچرخه سواری با 50 درصد، اسکواش و بدمینتون با 44 درصد و پینگ پنگ با 43 درصد بالاترین تعرفه را در میان رشته های ورزشی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 تا 30 درصدی تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه

افزایش 25 تا 30 درصدی تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه