مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-30سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 9 خرداد


گزارش وزیر نیرو درباره علل خاموشی های اخیر/ تشکر قالیباف از رهبری/ موافقت با کلیات اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران/ اعلام وصول طرح اصلاح قانون حمایت از مصرف کنندگان کالا و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) نهم خرداد ماه 1400 مجلس است که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 260 نماینده مجلس هم در بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری به خاطر فرمایشات اخیر ایشان در آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم یادآور شدند که از هیچ تلاشی در راستای عمل به منویات رهبری فروگذار نخواهند کرد.

بررسی علل خاموشی های اخیر دلایل خاموشی های اخیر از زبان وزیر نیرو در ادامه جلسه علنی وزیر نیرو با حضور در صحن علنی به ارائه گزارشی درباره علل خاموشی های اخیر پرداخت.

رضا اردکانیان افزایش دما و تولید رمزارز را دو علت اصلی خاموشی های اخیر عنوان کرد و توضیح داد که براساس گزارش مراجع جهانی 10 درصد انرژی مصرفی تولید رمزارزها مربوط به ایران است و از طرف دیگر زودتر گرم شدن هوا موجب شده دستگاه های سرمایشی هم زودتر به کار بیفتند و نیروگاه ها نیز توان خروجی اندک تری داشته باشند 26 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق نیروگاه های برق بخش خصوصی است رییس کمیسیون اقتصادی نیز با توجه به 26 هزار میلیارد تومان مطالبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 9 خرداد

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 9 خرداد