مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-30سياسي

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد


کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی بر زمین زده شد.

- ، کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد پیش از ظهر شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بر زمین کوبیده شد.

در این مراسم که از ساعت 9 با حضور ایثارگران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، خادمان شهدا و مسئولان شرکت عمران هشتگرد به عنوان پیمانکار پروژه برگزار شده بود کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی از مجموعه تفاهم نامه استانداری البرز با بنیاد شهید و امور ایثارگران بر زمین کوبیده شد.

رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته برای تحقق ساخت این 600 واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد 3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران گفت: بنیاد در کنار ایثارگران است و تلاش می کند تا مشکلات و دغدغه های این عزیزان را برطرف کند.

مسکن یکی از اصلی ترین مشکلات ایثارگران است و امروز خرسندیم که الطاف خداوند و پیگیری های صورت گرفته توسط بنیاد و دیگر مسئولین توانستیم کلنگ 600 واحد مسکونی در هشتگرد را بر زمین بکوبیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد