مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-30سياسي

تذکر عضو شورا به افزایش چند برابری اجاره بهای دکه های روزنامه فروشی


رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نسبت به افزایش چند برابری اجاره بهای دکه های روزنامه فروشی در فضای کرونایی تذکر داد و خواستار بررسی موضوع توسط شهرداری تهران و توقف این رویه شد.

- رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نسبت به افزایش چند برابری اجاره بهای دکه های روزنامه فروشی در فضای کرونایی تذکر داد و خواستار بررسی موضوع توسط شهرداری تهران و توقف این رویه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در دویست و نودو هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اعتراض تعداد زیادی از دکه داران روزنامه فروشی، گفت: این روزها تعداد زیادی از اعضای اتحادیه دکه داران به دفاتر اعضای شورا مراجعه می کنند و از افزایش چند برابری اجاره بهای دکه ها گلایه دارند.

وی تاکید کرد: موضوع افزایش اجاره بهای دکه های روزنامه فروشی در صحن شورای شهر مطرح نشده و گویا در پیوست های بودجه آمده است که من درخواست دارم در این فضای کرونایی که کسب و کار تمام مشاغل از جمله دکه داران روزنامه فروشی و سایر دکه داران تحت تاثیر قرار جدی گرفته است، به فوریت جلسه ای برای حل این موضوع تشکیل شود و شرکت ساماندهی مشاغل سریعا این رویه را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عضو شورا به افزایش چند برابری اجاره بهای دکه های روزنامه فروشی

تذکر عضو شورا به افزایش چند برابری اجاره بهای دکه های روزنامه فروشی