مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-30سياسي

نکاتی درباره روابط پسر و دختر


با توجه به هجمه فرهنگ غربی، روابطی در چند سال اخیر در سطح جامعه شکل گرفته که در آن پسران و دختران تحت عنوان دوست با هم رابطه دارند.

روابطی که به اذعان روانشناسان می تواند خطرات و آسیب های بسیاری برای هر دو طرف و بویژه برای دختران داشته باشد، - ایسنا/کرمانشاه با توجه به هجمه فرهنگ غربی، روابطی در چند سال اخیر در سطح جامعه شکل گرفته که در آن پسران و دختران تحت عنوان "دوست" با هم رابطه دارند.

روابطی که به اذعان روانشناسان می تواند خطرات و آسیب های بسیاری برای هر دو طرف و بویژه برای دختران داشته باشد، آسیب هایی که می تواند بنیان خانواده در جامعه را متزلزل کرده و احساس "تنوع طلبی" را در جامعه گسترش دهد.

زهرا سادات مهدیون روانشناس در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در خصوص روابط دختران و پسران سه دیدگاه وجود دارد، گفت: یکی از این دیدگاه ها دیدگاه افراطی است که هر نوع رابطه دختر و پسر را آزاد و بلامانع می داند، دیدگاه دیگر هم در این زمینه دیدگاه تفریطی است که هر نوع ارتباط دختر و پسر را مردود دانسته و نکوهش می کند و مطمئنا این دو دیدگاه از نظر ما مردود است.

وی افزود: اما این میان دیدگاه سومی هم وجود دارد که نوعی اعتدال در این روابط برقرار می کند، یعنی نه آزادی مطلق را در روابط دختر و پسر قبول دارد و نه محدودیت را و معتقد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره روابط پسر و دختر

نکاتی درباره روابط پسر و دختر