مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-30سياسي

سن مصرف مواد دخانی به 13 سال رسید/ مقابله با دخانیات، پیچیده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: کمپانی های تولیدکننده مواد دخانی برای گسترش درآمد خود برای دو قشر یعنی زنان و کودکان برنامه هایی تدارک دیدند تا آنجا که سن مصرف به 13 سال رسیده است.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: کمپانی های تولیدکننده مواد دخانی برای گسترش درآمد خود برای دو قشر یعنی زنان و کودکان برنامه هایی تدارک دیدند تا آنجا که سن مصرف به 13 سال رسیده است.

دکتر حسین صافی زاده امروز 9 خردادماه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات مبارزه با دخانیات را امری بین المللی دانست و گفت: همه دولت ها برای به حداقل رساندن مصرف دخانیات در کشورشان برنامه هایی دارند.

وی با ابراز نگرانی از میزان مصرف قلیان اظهار کرد: تعهد من؛ ترک قلیان شعار امسال با هدف فرهنگ سازی مناسب برای عدم روی آوردن به دخانیات و آگاهی دادن به جامعه در خصوص مضرات این مواد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: مقابله با دخانیات امری پیچیده است که نیازمند همکاری همه دستگاه ها و داشتن برنامه مشخص است.

وی با اشاره به قدمت مصرف قلیان در جامعه بیان کرد: مصرف قلیان در جامعه به دلیل پیشینه سنتی و رایج بودن آن میان ریش سفیدان، قُبح چندانی ندارد بلکه جامعه آن را به عنوان تفریح و تفنن پذیرفته، تا آنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن مصرف مواد دخانی به 13 سال رسید/ مقابله با دخانیات، پیچیده است

سن مصرف مواد دخانی به 13 سال رسید/ مقابله با دخانیات، پیچیده است