مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-30اقتصادي

ارتقای کیفیت برق توزیعی به 420 روستا در کردستان/کمبود 60 مگاواتی برق در استان


مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان از اصلاح شبکه و ارتقای خدمات مرتبط با توزیع برق در 420 روستای استان در سال جاری خبر داد.

- ، هیوا لهونیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون 683 هزار مشترک برق در استان وجود دارد و بدون شک با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توان در زمینه مصرف برق صرفه جویی کرد.

وی افزود: بیش از شش هزار شبکه فشار ضعیف کابل مسی در استان وجود دارد که امور مرتبط با اصلاح این شبکه و جایگزینی آن با کابل های خود نگهدار آغاز شده و تا پایان سال 1401 این مهم انجام خواهد شد.

لهونیان خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و 400 کیلومتر از شبکه انتقال استان اصلاح شده است و با تکمیل این پروژه شاهد کاهش اتلاف انرژی و کاهش سرقت خواهیم بود.

وی افزود: هم اکنون شبکه انتقال در مناطق شهری و روستایی کامیاران به صورت کامل انجام شده است و دیگر مناطق شهری و روستایی استان با اولویت سنندج در دست اقدام است.

وی در ادامه سخنان خود از اصلاح شبکه برق برای 420 روستای استان در سال جاری خبر داد و گفت: این مهم زمینه ساز تأمین برق پایدار برای روستاییان و ارتقای کیفیت خدمات خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان در خصوص خاموشی های روزانه برق در نقاط مختلف استان اظهار کرد: این شرکت تنها مسئولیت توزیع برق را بر عهده دارد و برق تولیدی از نیروگاه ها را که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفیت برق توزیعی به 420 روستا در کردستان/کمبود 60 مگاواتی برق در استان

ارتقای کیفیت برق توزیعی به 420 روستا در کردستان/کمبود 60 مگاواتی برق در استان