مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-30بين الملل

ژنرال میلی خطاب به بایدن: 18 هزار مترجم افغان را از افغانستان خارج کن!


نیروهای آمریکایی قرار است تا ژوییه سال جاری میلادی از افغانستان خارج شوند اما پرسنل نظامی هشدار داده اند که طالبان با دانستن این مساله کنترل بخش هایی از افغانستان را دوباره به دست گرفته و شبه نظامیان این گروه به ویژه مترجمانی را که به ارتش آمریکا کمک .

- ژنرال میلی خطاب به بایدن: 18 هزار مترجم افغان را از افغانستان خارج کن! نیروهای آمریکایی قرار است تا ژوییه سال جاری میلادی از افغانستان خارج شوند اما پرسنل نظامی هشدار داده اند که طالبان با دانستن این مساله کنترل بخش هایی از افغانستان را دوباره به دست گرفته و شبه نظامیان این گروه به ویژه مترجمانی را که به ارتش آمریکا کمک کردند هدف حملات خود قرار می دهند.

ژنرال ارشد آمریکایی از کاخ سفید خواسته تا تمامی 18 هزار مترجم افغان را که به نیروهای آمریکایی کمک می کردند از بیم به قتل رسیدن توسط طالبان، از این کشور خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید، برنامه ای برای خارج کردن سریع تمامی 18 هزار مترجم افغان در نظر گرفته شده اما کاخ سفید از این پیشنهاد حمایت نکرده است.

وی در جریان سخنرانی خود در آکادمی نیروی هوایی آمریکا گفت: برنامه هایی برای خروج سریع مترجمان و تمامی آنهایی که با نیروهای آمریکایی در افغانستان کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال میلی خطاب به بایدن: 18 هزار مترجم افغان را از افغانستان خارج کن!

ژنرال میلی خطاب به بایدن: 18 هزار مترجم افغان را از افغانستان خارج کن!