مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-30اقتصادي

تا 10 روز آینده ثبت نام نکنید، طبق قانون مشمول جریمه می شوید


معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه فرصت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان را حداکثر تا 19 خردادماه جاری اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا غفوری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص سامانه املاک و اسکان، اظهار داشت: در راستای اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم که مصوب آذرماه سال 99 بود تمامی مشمولان طرح که سرپرستان خانوار و ساکنین در هر واحد مسکونی هستند فارغ از شهرستان و روستا موظف به ثبت اطلاعات محل سکونت هستند.

وی فرصت ثبت نام در سامانه را حداکثر تا 19 خردادماه جاری اعلام کرد و گفت: فعلا در خصوص تمدید مهلت ثبت نام بخشنامه ای ارسال نشده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ادامه داد: مالکان و ساکنان باید ملک مورد استفاده خود را در سامانه ثبت کنند، اگر احیانا هر ملکی بیش از 120 روز در طول سال خالی از سکنه باشند به عنوان واحد مسکونی مازاد شناخته می شود براساس قانون مشمول دریافت مالیات خواهد شد.

وی در خصوص مالیات اعمال شده، گفت: در سال اول 6 برابر مالیات مستقیمی که بابت واحد استیجاری تعلق می گیرد باید پرداخت شود، در سال دوم 12 برابر و در سال سوم 18 برابر باید پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 10 روز آینده ثبت نام نکنید، طبق قانون مشمول جریمه می شوید

تا 10 روز آینده ثبت نام نکنید، طبق قانون مشمول جریمه می شوید