مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-30سياسي

اتمام تعطیلات کرونایی در خانه یار مهربان


مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در حال حاضر کتابخانه ها باز هستند ولی سالن های آن ها تعطیل است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در حال حاضر کتابخانه ها باز هستند ولی سالن های آن ها تعطیل است.

امیرعلی نیک بخش در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با وضعیت کتابخانه های استان، اظهار کرد: از 8 خردادماه کتابخانه های عمومی استان زنجان باز هستند و اعضای کتابخانه ها برای امانت گیری کتاب ها، تمدید عضویت و عضویت در کتابخانه ها می توانند به کتابخانه های عمومی مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر سالن های کتابخانه ها باز نبوده و تعطیل هستند و همچنان فعالیت های فرهنگی کتابخانه ها که برای اعضای آن اجرا می شود، در فضای مجازی ادامه دارد که در آینده با تغییر رنگ کرونای استان، سالن کتابخانه ها نیز باز خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: قفسه هایی در کتابخانه ها برای قرنطینه و استریل کردن کتاب ها در نظر گرفته شده است و کتاب هایی که امانت داده می شود، بعد از تحویل گیری به مدت چند روز در آن قفسه ها قرنطینه شده و بعد در اختیار سایر اعضا قرار می گیرد.

نیک بخش با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی ادامه داد: به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسابقه کتابخوانی انتخابات؛ لیله القدر نظام اسلامی با محوریت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام تعطیلات کرونایی در خانه یار مهربان

اتمام تعطیلات کرونایی در خانه یار مهربان