مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-30سياسي

رییس جمهور آینده مانع جوسازی سیاسی و قومیتی برای حل مشکل آب باشد


رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان گفت: رییس جمهور آینده باید در ابتدا اجرای مصوبات قانونی آب را دنبال کند و سپس از جو سازی سیاسی و قومیتی جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد سالک پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به رویکرد رییس جمهور آینده در خصوص مسائل زاینده رود اظهار داشت: مسائل و مشکلات زاینده رود چندسالی است که گریبان گیر این استان و کشاورزان شده که حتی در شرایط فعلی قادر به تأمین آب شرب شهروندان نیست و خشک شدن تالاب گاو خونی موجب شکست زمین شده است.

وی افزود: رییس جمهور آینده باید در ابتدا بر مصوبات دولت به ویژه مصوبات 9 ماده ای شورای آب تکیه کند و آنها را اجرا کند.

رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان گفت: برای انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی قول های بسیاری از سوی وزیر نیرو داده شد که من در آن جلسه به آقای اردکانیان گفتم امروز ابتدا مشکل آب شرب را حل کنید و سپس به موارد دیگر بپردازید.

رویکرد رییس جمهور آینده به مسئله آب وی با بیان اینکه وعده انتقال آب از خلیج فارس یک مسئله انحرافی و هزینه بر است، گفت: راه اندازی تونل بهشت آباد بهترین گزینه رفع مشکل آب استان است زیرا 65 کیلومتر طول دارد و هیچ چشمه آبی خشک نخواهد شد و نیاز به پمپاژ آب ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده مانع جوسازی سیاسی و قومیتی برای حل مشکل آب باشد

رییس جمهور آینده مانع جوسازی سیاسی و قومیتی برای حل مشکل آب باشد