مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-30بين الملل

تهدیدات نظامی الکعبی علیه اسراییل و آمریکا بلوف نیست/ نقش نُجَباء در جنگ 11 روزه


پژوهشکده ممری در گزارشی راجع به اظهارات دبیرکل نُجَباء مبنی بر آمادگی این جنبش برای ضربه زدن به منافع آمریکا و اسراییل در حمایت از فلسطینیان، - به اخبار حاکی از حضور نیروهای نُجَباء در غزه استناد کرد و هشدار داد که الکعبی بلوف نمی زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء، وب سایت اندیشکده صهیونیستی "ممری" (وابسته به سازمان اطلاعات اسراییل) خبر دیدار دبیرکل نُجَباء با رهبران جنبش های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی را پوشش داد و نوشت: این جنبش شیعه عراقی که هوادار و مورد حمایت ایران می باشد، برای کمک به گروه های مقاومت فلسطینی در جنگ علیه اسراییل ابراز تمایل کرده است.

این پژوهشکده اسراییلی ضمن بازنشر مشروح اظهارات شیخ اکرم الکعبی در ملاقات با اسماعیل هنیه و زیاد النخاله ، از قول وی نقل کرد: آمادگی داریم در تلافی حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی، منافع آمریکا را هدف قرار دهیم.

طبق گزارش ممری، خبر دیدار یادشده به چند زبان مختلف در رسانه های وابسته به نُجَباء منتشر شده، ولی زمان و مکان جلسه نامعلوم است.

این اندیشکده سپس با اشاره به تصریح دبیرکل نُجَباء مبنی بر اینکه "به عمق سرزمین های اشغالی دسترسی داریم و کاملا برای همکاری نظامی ـ امنیتی با مقاومت فلسطین آماده ایم" خاطرنشان ساخت: گفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات نظامی الکعبی علیه اسراییل و آمریکا بلوف نیست/ نقش نُجَباء در جنگ 11 روزه

تهدیدات نظامی الکعبی علیه اسراییل و آمریکا بلوف نیست/ نقش نُجَباء در جنگ 11 روزه