مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-30سياسي

مهارت آموزی و کار آفرینی اولویت اصلی نظام آموزش وپرورش کشور است


مدیرکل دفتر آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش وپرورش؛ «مهارت آموزی» و «کار آفرینی» اولویت اصلی نظام آموزش وپرورش کشور دانست.

- ، سید مصطفی آذرکیش در جلسه مشترک شورای معاونان، رؤسای شهرستان ها، نواحی و مناطق استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اهمیت رهبری آموزشی، اظهار کرد: تفاوت اصلی بین یک مدیر و یک رهبر آموزشی، نوع نگاه آن ها به مسائل است و یک مدیر موفق، یک رهبر آموزشی موفق به حساب می آید.

وی با تأکید بر تقویت جایگاه شورای مدرسه به عنوان مهم ترین مرجع قانون گذاری در واحد آموزشی، اظهار کرد: یک مدیر موفق هم باید از منابع، به صورت بهینه استفاده کند و هم برنامه های واحد آموزشی را توسعه دهد تا تربیت دانش آموزان در تراز سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی محقق شود.

مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش وپرورش با اشاره به روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در شرایط تسریع در استفاده از فن آوری های نوین بود که با توجه به تأثیر آن بر آموزش، به نظر می رسد در سال تحصیلی آتی، چرخش های تحولی در رویدادهای (یاددهی- یادگیری) را شاهد باشیم.

آذرکیش با اشاره به برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و هماهنگ در استان همدان، تصریح کرد: سیاست ها و اقدامات هماهنگ در سطح استان همدان و مناطق برای برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی و کار آفرینی اولویت اصلی نظام آموزش وپرورش کشور است

مهارت آموزی و کار آفرینی اولویت اصلی نظام آموزش وپرورش کشور است