مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-30سياسي

سند آب و سند آمایش لرستان مطالعه و تدوین می شود


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: سند آب لرستان، سند آمایش لرستان و هم اندیشی نخبگان استان مطالعه و نتایج آن به جلسه بعد مسوولان ارشد استان ارائه می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی گفت: جلسه مشترک نمایندگان خبرگان رهبری لرستان، نماینده ولی فقیه و مجمع نمایندگان استان در مجلس و استاندار لرستان در تهران برگزار شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با هدف هماهنگی، حمایت و پیگیری مسائل اساسی استان و تعامل منسجم در سطح ملی و استانی جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان خبرگان رهبری استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس، استاندار و برخی از معاونین وی در تهران برگزار و پیرامون تشکیل شورای راهبری توسعه لرستان تصمیم گیری شد.

 وی ادامه داد: این جلسه برای نخستین بار در این سطح و با حضور این اعضا برگزار و در پی منسجم نمودن تلاش ها برای پشتیبانی و مانع زدایی از مسائل کلان استان است.

  گودرزی خاطرنشان کرد: در این جلسه مصوب شد، دبیرخانه دائمی برای این شورا تشکیل و جلسات آن حداکثر هر 45 روز  یک بار تشکیل شود و رییس مجمع نمایندگان لرستان به عنوان دبیر و سازمان برنامه و بودجه استان محل دبیرخانه دائمی آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آب و سند آمایش لرستان مطالعه و تدوین می شود

سند آب و سند آمایش لرستان مطالعه و تدوین می شود