مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-30سياسي

وزیر دفاع : مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و آینده مردم است


هدف اول دشمنان ملت ایران،  دلسرد کردن مردم ، بی رنگ کردن انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو است اما هدف نهایی آنها اضمحلال و نابود کردن منافع ملی جمهوری اسلامی و عقب راندن کشور از جایگاه اقتدارِ خود است.

- وزیر دفاع گفت: هدف اول دشمنان ملت ایران،  دلسرد کردن مردم ، بی رنگ کردن انتخابات و تلاش برای حضور حداقلی مردم در انتخابات پیش رو است اما هدف نهایی آنها اضمحلال و نابود کردن منافع ملی جمهوری اسلامی و عقب راندن کشور از جایگاه اقتدارِ خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ همایش مدیران ارشد وزارت دفاع به صورت برخط با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونان، مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع و روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع برگزار شد.

وزیر دفاع در این جلسه با اشاره به پیروزی های غرور آفرین مردم فلسطین وشکست هیمنه رژیم جعلی اسراییل گفت: پیروزی ملت مظلوم فلسطین در امتداد فتح خرمشهر و از جنس حماسه سوم خرداد است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدسِ ملت بزرگ ایران اسلامی نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با دستان خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد لذا پیروزی ملت مظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع : مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و آینده مردم است

وزیر دفاع : مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و آینده مردم است