مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-30حوادث

جاده شیراز-مرودشت تا یک ساعت دیگر بازگشایی می شود


در پی واژگونی یک دستگاه تریلی حامل بنزین در گردنه باجگاه جاده شیراز- مرودشت، این جاده از صبح امروز مسدود شده است و تا یک ساعت دیگر بازگشایی می شود.

- ایسنا/فارس رییس پلیس راه شمال فارس گفت: در پی واژگونی یک دستگاه تریلی حامل بنزین در گردنه باجگاه جاده شیراز- مرودشت، این جاده از صبح امروز مسدود شده است و تا یک ساعت دیگر بازگشایی می شود.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی یکشنبه 9 خرداد به خبرنگاران گفت: در پی واژگونی یک دستگاه تریلی حامل بنزین در گردنه باجگاه جاده شیراز- مرودشت، این جاده از صبح امروز مسدود شده است.

او با بیان این که هم اکنون عوامل پلیس راه، راهداری، آتش نشانی و شرکت نفت در محل حادثه حضور دارند، افزود: به صورت هم زمان آتش نشانان در حال پاشیدن فوم به روی تانکر و عوامل راهداری در حال جابه جایی آن هستند.

دهقانی با اشاره به اشتعال زا بودن بار تانکر گفت: عملیات جابه جایی تانکر و بازگشایی جاده باید با احتیاط باشد تا از بروز خطرات احتمالی همچون انفجار جلوگیری شود.

رییس پلیس راه شمال فارس، ضمن عذرخواهی از رانندگانی که در حال انتظار برای باز شدن جاده شیراز- مرودشت هستند گفت: همه عوامل حاضر در صحنه حادثه برای کاهش خسارات و حفظ جان مردم تلاش می کنند، زیرا در صورت انفجار، شعاع زیادی از محل حادثه تحت تاثیر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده شیراز-مرودشت تا یک ساعت دیگر بازگشایی می شود

جاده شیراز-مرودشت تا یک ساعت دیگر بازگشایی می شود