مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-30سياسي

رخدادهای ناامنی در جیرفت 11 درصد کاهش یافته است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: رخدادهای ناامنی در جیرفت 11 و در منوجان 50 درصد کاهش یافته است.

- ، سیدمهدی قویدل در جریان سفر به شهرستان جیرفت گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و تلاش در راستای اجرای برنامه عمل کنترل و کاهش خشونت (اجرای برنامه میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار) رخدادهای نا امنی در سال 99 در شهرستان جیرفت 11 درصد و در شهرستان منوجان 50 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم، اظهار داشت: بایستی هر دو ماه یک جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم برگزار و برنامه ریزی ها و نتایج اتخاذ و مصوباتی استخراج شود.

قویدل اظهار داشت: دستگاه قضایی باید مطالبه گر باشد و به جای اینکه بار کوتاهی بقیه را به دوش بکشد از مسئولین پاسخ بخواهد.

وی با اشاره به رویکرد دستگاه قضا و سند تحول قوه قضاییه افزود: هم اکنون ما بار کوتاهی، کم کاری و سو مدیریت سایر دستگاه ها را به دوش می کشیم که منجر به ورود حجم انبوهی از پرونده به حجم بالای مراجعات به کارمندان و قضات دستگاه قضایی شده که نتیجه عملکرد سو، کوتاهی و بی تفاوتی برخی از مسئولین در سطح جامعه است.

باید به سمتی حرکت کنیم تا جرمی اتفاق نیفتاده و کوتاهی نباشد و مدیری که وظیفه ای برعهده دارد باید آن را به نحو احسن انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخدادهای ناامنی در جیرفت 11 درصد کاهش یافته است

رخدادهای ناامنی در جیرفت 11 درصد کاهش یافته است