مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-30پزشكي

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی در اصفهان


دانشجویان گروه پزشکی، پرستاری و مامایی از گروه های پرخطر در بحران کرونا هستند که به دلیل حضور در بیمارستان ها جزء اولویت تزریق واکسن قرار گرفتند.

- ایسنا/اصفهان دانشجویان گروه پزشکی، پرستاری و مامایی از گروه های پرخطر در بحران کرونا هستند که به دلیل حضور در بیمارستان ها جزء اولویت تزریق واکسن قرار گرفتند.

در اصفهان نیز واکسیناسیون این گروه آغاز شده و تاکنون تمام دانشجویان دانشگاه های آزاد استان در برابر کووید واکسینه شده و روند واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی اصفهان نیز مطابق با برنامه پیش می رود.

بر اساس سند ملی واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19، اولویت های تزریق واکسن در چهار فاز مشخص شد که بر مبنای آن واکسیناسیون فاز نخست شامل کارکنان خط اول ارائه خدمت به بیماران کووید 19، از 21 بهمن ماه آغاز شد و بر این اساس، فراگیران، دانشجویان و دستیاران فعال در دوره آموزشی بالینی نیز در این سند، فهرست شدند.

در همین زمینه معاونت آموزشی وزارت بهداشت اولویت ‎بندی تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی علوم پزشکی را به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد و بر این اساس به ترتیب اولویت اول دانشجویان، شامل دستیاران تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ، دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در مرحله کارآموزی و کارورزی، پرستاران در مرحله کارآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی در اصفهان

آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی در اصفهان