مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-30اقتصادي

مسوولان قضایی گلستان در جریان تغییر کاربری و عاقبت فعالیت شرکت کشت و صنعت هستند؟


با واگذاری شرکت کشت و صنعت (یک و یک اسبق و شهره سابق) موصوف به موسسه مالی اعتباری ملل انتظار بود رشد و ارتقای فعالیت و دستگاه های تولیدی شرکت بیشتر شود ولی فارغ از اینکه موسسه مذکور از همان اول قرار بود مکان موصوف را به مجتمع گردشگری تبدیل کند و در .

- ⁠ ابقاء کارخانه یا احیاء آن؛ این نکته مهمی است!!   شرکت شیشه لرستان، کارخانه کیوان همدان، کارخانه تولید روغن نباتی جهان، کارخانه الکتریک ایران رشت، کارخانه شیر وارنا ورامین، شرکت ایران ترانسفو، کارخانه سبلان پارچه، کارخانه قند قانع، شرکت کشت و صنعت مغان و.

  این کارگاه ها و کارخانجات نمونه ای تقریبا یکماهه از فعالیت شبانه روزی مدیریت قوه قضاییه و همکاران ایشان در بازگرداندن کارخانجات ورشکست شده یا تعطیل شده یا واگذار شده به چرخه تولید و اشتغال و تولید است.

اصولا این کارخانه ها، کارگاه ها و شرکت های تولیدی در طول سالیان خصوصی سازی و ترجیح واردات به تولید داخلی، به تعطیل کشانیده شده و عملا به انبوهی از ماشین آلات بلااستفاده و انبارهای خالی تبدیل و کارگران آنها به سمت ادارات کار و تامین اجتماعی هدایت شده و یا به مشاغل دیگر روی آورده اند.

البته و متاسفانه در آن سال ها این اقدامات موجب افتخار مقامات و مدیران وقت بود و صد افسوس که قوه قضاییه در آن سال ها به وظایف ذاتی خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان قضایی گلستان در جریان تغییر کاربری و عاقبت فعالیت شرکت کشت و صنعت هستند؟

مسوولان قضایی گلستان در جریان تغییر کاربری و عاقبت فعالیت شرکت کشت و صنعت هستند؟