مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 04:002021-05-30سياسي

ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه چمران اهواز آغاز شد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از آغاز ثبت نام در ترم تابستانه این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام از روز گذشته (هشتم خرداد) آغاز شده است و تا ششم تیر ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از آغاز ثبت نام در ترم تابستانه این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام از روز گذشته (هشتم خرداد) آغاز شده است و تا ششم تیر ادامه دارد.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام ترم تابستانه دانشگاه شهید چمران اهواز از روز گذشته (هشتم خرداد)، اظهارکرد: ترم تابستانه بلافاصله پس از پایان آزمون های نیم سال دوم 1399-1400 آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که ثبت نام تا ششم تیر ادامه خواهد داشت، افزود: برای امسال درس جدیدی برای ترم تابستانه ارائه ندادیم و همان درس های عمومی و درس های ارائه شده در ترم های گذشته را خواهیم داشت.

بنابراین سعی کردیم درس هایی که مخاطب عام دارند را ارائه دهیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اولویت دانشجویان ورودی سال 99 برای ثبت نام در ترم تابستانه، عنوان کرد: با توجه به این که این دسته از دانشجویان سال تحصیلی خود را از آبان ماه 99 آغاز کردند و برای تمام شدن نیمسال تعداد واحد درسی کمتری به آن ها دادیم، این دانشجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه چمران اهواز آغاز شد

ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه چمران اهواز آغاز شد