مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:552021-05-30حوادث

تشکیل تیم های واکنش سریع اطفاءحریق در استان مرکزی


فرمانده یگان حفاظت محیط استان مرکزی گفت: به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی های احتمالی در مناطق تحت مدیریت نیروهای یگان حفاظت در قالب 11 تیم واکنش سریع در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

- عباس جودکی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی های احتمالی در مناطق تحت مدیریت استان، 11 گروه از محیطبان در قالب تیم واکنش سریع مجهز به وسایل حفاظت فردی اطفاء حریق و تجهیزاتی همچون دستگاه روت فایر، دمنده، فلکسی پک، آتش کوب  و .

جهت کنترل حریق تشکیل و در حالت آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ مورد آتش سوزی در مناطق چهارگانه استان رخ نداده است، افزود: آمادگی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در مقایسه با سال های گذشته در هنگام بروز حریق در عرصه های طبیعی استان افزایش یافته و این نیروها به تجهیزات اطفاء حریق مجهز و با پایش های شبانه روزی عرصه های طبیعی استان را از هر گونه حریق احتمالی محافظت می کنند  و در مواقع آتش سوزی در کم ترین زمان ممکن وارد عمل شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در پایان از مردم خواست در صورت بروز هرگونه آتش سوزی در مناطق حفاظت شده موضوع را در کمترین زمان ممکن با شماره تلفن 1540 اداره کل حفاظت محیط زیست استان و یا ادارات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های واکنش سریع اطفاءحریق در استان مرکزی

تشکیل تیم های واکنش سریع اطفاءحریق در استان مرکزی