مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-30سياسي

محدودیت توییتر باید برداشته شود


برخی محدودیت ها از که توجیه ندارد مثلاً میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود.

- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی محدودیت ها از که توجیه ندارد مثلاً میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فعالیت های حضوری و تبلیغاتی محدودیت های جدی دارد و باید اصول بهداشتی رعایت شود.

صدا و سیما یک نقش بسیار مهم و بی نظیر دارد و می تواند با برنامه هایی که دارد مردم را تشویق به شرکت گسترده تر در انتخاب و از سوی دیگر فرصت را فراهم کند تا مردم ما بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

جلیلی افزود: انتخاب درست زمانی می تواند صورت بگیرد که نامزدها بتوانند سوالات واقعی مردم را پاسخ معتبر دهند و مردم بتوانند از میان پاسخ های آنها بهترین را انتخاب کنند، از صدا و سیما خواهش می کنم از همه ظرفیت های هنری و رسانه ای خودش استفاده کند و در شرایط کنونی باید از عرصه رسانه ملی بیشترین استفاده شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی را یک فرصت بی نظیر برای نسل جوان دانست و گفت: فضا و فرصت های فضای مجازی درگذشته نبود و طبیعتاً باید از این فضا حداکثر استفاده را کرد چراکه این فرصت را به ما داده با سرعت و کیفیت بهتر و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت توییتر باید برداشته شود

محدودیت توییتر باید برداشته شود