مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:302021-05-30سياسي

افزایش خدمت رسانی راهبرد جریان انقلاب است


عضو هیئت رییسه مجلس، بسترسازی برای افزایش خدمت رسانی در کشور را راهبرد جریان انقلاب دانست.

- با بیان اینکه اتحاد و وحدت نیروهای جریان انقلاب رمز مانای اعتلا و سرعت بخشی به روند خدمت رسانی در کشور است، افزود: مهم ترین نیاز و درخواست مردم از مسئولان حل چالش ها و مشکلات اساسی کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: جریان انقلاب در این انتخابات با انسجام و وحدت حداکثری علاوه بر تحقق مشارکت پرشور مردم، دنبال نمایش عزم و اراده کامل برای پیشبرد اهداف انقلاب به سمت شکوفایی و تحول است.

نماینده مردم بابل با اشاره به خیز بلند جریان انقلاب برای ایجاد شور انتخاباتی در کشور خاطرنشان کرد: راهبرد اساسی جریان انقلاب دست یابی به قله های آرمانی پیشرفت وتحول در گام دوم است.

این مسئول پارلمانی با تاکید بر اهمیت قوه مجریه یادآور شد: قوه مجریه قلب و موتور محرکه کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی است.

کریمی فیروزجایی مشکل اساسی کشور در مقطع کنونی را فقدان انگیزه و اراده لازم برای بستر سازی و نیل به اهداف آرمانی انقلاب به دلیل وادادگی و انفعال بخشی از دست اندرکاران اجرایی دانست وافزود: با حضور جریان انقلاب در قوه مجریه خون جدیدی به بدنه فعال کشور برای تحقق آرمانهای انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمت رسانی راهبرد جریان انقلاب است

افزایش خدمت رسانی راهبرد جریان انقلاب است