مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-29دانش

دستورالعمل مصاحبه آنلاین دانشجویان دکتری علامه طباطبایی اعلام شد


دستورالعمل برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه علامه طباطبایی به شیوه برخط (آنلاین) و تصویری منتشر شد.

- دستورالعمل برگزاری مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 دانشگاه علامه طباطبایی به شیوه برخط (آنلاین) و تصویری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این دستورالعمل داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به صورت برخط(آنلاین)، ملزم به داشتن وب کم، امکان برقراری صدا از طریق هدست یا میکروفون و اسپیکر سیستم هستند در صورت امکان و ترجیحا از میکروفن و اسپیکر به دلیل برگشت صدا استفاده نشود و با هدست ارتباط برقرار شود دانشجویان جهت شرکت در مصاحبه به شیوه برخط(آنلاین) باید از لپ تاپ یا رایانه شخصی استفاده کنند.

همچنین در طول مصاحبه باید ارتباط صوتی و تصویری داوطلبان به طور کامل برقرار باشد.

استفاده از تلفن همراه در طول مدت مصاحبه ممنوع است اما در صورت قطع ارتباط پیش بینی نشده و الزام به تماس اضطراری تلفن همراه داوطلبان باید در دسترس باشد.

به جز کلاس برخط(آن لاین) هیچ پنجره یا فایلی در صفحه رایانه شما باز نباشد.

ساعت تخمینی آمادگی داوطلب برای برقراری ارتباط برخط(آنلاین) در کارت آزمون درج می شود و در صورت عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده امکان تکرار جلسه وجود نخواهد داشت و برای داوطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مصاحبه آنلاین دانشجویان دکتری علامه طباطبایی اعلام شد

دستورالعمل مصاحبه آنلاین دانشجویان دکتری علامه طباطبایی اعلام شد