مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-29اقتصادي

حوزه صنعت از ظرفیت مراکز کارآموزی جوار کارگاه و بین کارگاهی استفاده کند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، از صدرو مجوز برای ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاه و بین کارگاهی خبر داد و گفت: تربیت نیروی کار ماهر و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف و همچنین افراد جویای کار هدف اصلی اجرای این طرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاهف یاور محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن؛ این اداره کل به موجب ماده 110 قانون کار، ملزم شده است تا برای بنگاه های اقتصادی متقاضی و دارای شرایط لازم، مجوز مراکز جوار و بین کارگاهی را صادر کند.

وی افزود: براساس بخشنامه دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت های بزرگ اقتصادی در راستای ارائه آموزش های مختلف به کارکنان خود می توانند با دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای اقدام به تاسیس مراکز جوار و بین کارگاهی کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: تربیت نیروی کار ماهر و ارتقای مهارت منابع انسانی صنایع و صنوف و همچنین افراد جویای کار از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار_ بین کارگاهی هدف اصلی اجرای این طرح است.

وی با اشاره به تدوین 2 هزار استاندارد مهارتی جدید در زمینه های مختلف توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، افزود: تاسیس و برگزاری دوره های آموزشی در این مراکز با رعایت استاندارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه صنعت از ظرفیت مراکز کارآموزی جوار کارگاه و بین کارگاهی استفاده کند

حوزه صنعت از ظرفیت مراکز کارآموزی جوار کارگاه و بین کارگاهی استفاده کند