مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 00:152021-05-29بين الملل

گزارشی درباره غیبت نخست وزیر سابق کویت


شیخ جابر کجاست؟ کویت با این سوال روبه رو است، به طوری که شهروندان کویتی در شبکه های اجتماعی می خواهند مکان حضور نخست وزیر سابق شان یعنی شیخ جابر المبارک الصباح 79 ساله را بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، براساس گزارش آسوشیتدپرس، در گامی بی سابقه ماه گذشته میلادی در خصوص ادعا های اختلاس میلیون ها دلار از صندوق کمک های نظامی حکم بازداشت موقت نخست وزیر سابق صادر شد.

طبق این گزارش، زمانی که رسوایی دست داشتن شیخ جابر و عضو دیگر خاندان سلطنتی حاکم از دو سال پیش برملا شد موجی بی سابقه ای از اعتراضات خیابان های این کشور را در برگرفت و منجر به استعفای کابینه و بازنگری این کشور حوزه خلیج فارس در فساد شایع بین وزیران و بروکراسی امتداد یافته برای نسل ها شد.

براساس این گزارش، سیستم عدالت کویت الان در محک آزمایش است و تعهدات دولت قبلی در بازخواست وزیران در خصوص مفقود شدن 790 میلیون دلار از صندوق وزارت دفاع از چند سال پیش مطرح نیست.

دادگاه اداری ماه گذشته میلادی دستور بازداشت دو وزیر سابق و دو فرد عضو خاندان سلطنتی حاکم کویت یعنی شیخ جابر المبارک الصباح و هم پیمانش شیخ خالد الجراح الصباح وزیر دفاع و وزیر کشور سابق را در زندان مرکزی کویت به ظن سوءاستفاده از بودجه وزارتخانه صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی درباره غیبت نخست وزیر سابق کویت

گزارشی درباره غیبت نخست وزیر سابق کویت