مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 21:402021-05-29سياسي

ماجرای تشکر توییتری از روحانی چه بود؟ + تصاویر


عصر جمعه، هفتم خرداد شمار زیادی از حامیان روحانی که خود نیز نقدهای زیادی بر او وارد کرده بودند، این بار با هشتگ #روحانی_متشکریم و #خداحافظی_باشکوه_روحانی توییت زدند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جمعه شب، سه هفته مانده به انتخاباتی که تا کنون چندین شگفتی در دل خود داشته، هشتگ روحانی متشکریم ترند توییتر فارسی شد.

طبق اعلام سامانه صبامدیا که ترندهای توییتر فارسی را به صورت برخط اعلام می کند، تا ساعت 8:50 صبح شنبه 8 خرداد، این هشتگ با 1177 توییت، ترند توییتر ایرانی شده است.

البته یکی دو هشتگ دیگر درباره تعویق کنکور سراسری نیز در نزدیکی این ترند بوده و مطالبه کنکوری ها را منعکس کرده اند.

در فضایی که بابت طولانی شدن تحریم ها و هم زمان شدن آن با مشکلات کرونا و البته ضعف برخی مسئولان، دولت و شخص رییس جمهوری نوعا آماج نقدهای تند در فضای شبکه های اجتماعی بوده اند، ترند شدن تشکر از روحانی در نگاه اول برخی را متعجب کرد و همچنین این پرسش را در خود داشت که در میانه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری آینده، چطور چنین اتفاقی در شبکه توییتر که به نسبت دیگر شبکه های اجتماعی مخاطبانی نخبه تر دارد، افتاده است؟ در 8 سال گذشته، با رشد فناوری و گسترش اینترنت، به ویژه اینترنت همراه، استفاده مردم ایران از شبکه های اجتماعی چندین برابر شده و مردم و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تشکر توییتری از روحانی چه بود؟ + تصاویر

ماجرای تشکر توییتری از روحانی چه بود؟ + تصاویر