مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 18:502021-05-29حوادث

مرگ مرموز مهندس شیمی به خاطر یک لیوان آب


19»/ دستگیری سارق مشاعات ساختمان های باغ فیض / نقشه زن معتاد برای دزدی از پیرمرد/ مرگ مرموز مهندس شیمی به خاطر یک لیوان آب/ دستگیری شرور متواری پس از درگیری مسلحانه با ماموران/ سارق خانه همسایه آشنا بود/ ماجرای آدم ربایی .

- سرقت اطلاعات از تلفن همراهبا توجه به اینکه کاربران تلفن های هوشمند در زمینه سواستفاده هایی که تعمیرکاران تلفن های همراه از اطلاعات موجود در گوشی های آن ها می توانند داشته باشند، اطلاعات کافی ندارند، تلفن های خود را بدون رعایت ملاحظات حفاظتی در اختیار تعمیرکاران غیرمجاز قرار داده و موجبات ارتکاب جرائم علیه خود را فراهم می کنند.

شهروندان باید قبل از تحویل تلفن همراه خود به تعمیرکاران، از مجاز بودن تعمیرگاه اطمینان حاصل کنند و از قرار دادن گوشی خود در اختیار به افراد غیرمجاز خودداری کنند.

برای در امان ماندن از سرقت اطلاعات شخصی خود بهتر است قبل از تحویل دادن گوشی به تعمیرکاران، اطلاعات خانوادگی و خصوصی را از حافظه داخلی تلفن همراهشان پاک کرد.

پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است، لذا کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک با مراجعه به بخش مرکز فوریت های سایبری سایت پلیس فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مرموز مهندس شیمی به خاطر یک لیوان آب

مرگ مرموز مهندس شیمی به خاطر یک لیوان آب