مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 16:352021-05-29بين الملل

پیام تبریک مقتدی الصدر به اسد: صدای ملت بلند و آتش خشونت خاموش شد


رهبر جریان صدر با صدور پیامی پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت و نوشت خدای را سپاس که صدای ملت بلند و آتش خشونت خاموش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری شود؛ زیرا همه آنها سربازان مقابله با تروریسم هستند، حتی اگر به گونه ای معارض تلقی شوند، زیرا او(بشار اسد) پدر همه است.

الصدر ادامه داد: از درگاه خداوند متعال می خواهیم که امنیت و سلامت را به سوریه عزیز بدهد تا ما عراقی ها با آن در کنار یکدیگر با صلح و برادری زندگی کنیم در شرایطی که مرزهایمان ایمن است و تروریسم و هیچ متجاوز دیگری در هر لباسی نتواند به آن نفوذ کند.

رهبر جریان صدر با تاکید بر اینکه در سوریه هر کسی در جایگاه ریاست جمهوری باشد باز این کشور عزت و کرامت خود را از عزت و کرامت ملت خود وام گرفته است، گفت: همه عزت از آن خداوند است و دعا می کنیم که تروریسم، دیکتاتوری و استعمار سرنگون شود.

خدای را سپاس که صدای ملت بالا رفت و آتش خشونت خاموش شد.

رییس پارلمان سوریه، بامداد جمعه (دیروز - 28 می)، اعلام کرد که بشار اسد با بیش از 95 درصد آرا، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شده است و 14 میلیون و 239 هزار شهروند سوریه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مقتدی الصدر به اسد: صدای ملت بلند و آتش خشونت خاموش شد

پیام تبریک مقتدی الصدر به اسد: صدای ملت بلند و آتش خشونت خاموش شد