مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 16:302021-05-29ورزشي

ورزش زورخانه ای بیشترین پیوند را با اخلاق دارد


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه هیچ ورزش در جهان سراغ نداریم که به اندازه زورخانه با ارزش های اخلاقی، مردانگی و فتوت پیوند داشته باشد، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه هیچ ورزش در جهان سراغ نداریم که به اندازه زورخانه با ارزش های اخلاقی، مردانگی و فتوت پیوند داشته باشد، گفت: ورزش زورخانه ای یک افتخار انحصاری برای ایرانیان است.

آیت الله دژکام ضمن تبریک هفته فرهنگ و منش پهلوانی با حضور در زورخانه خلیل عقاب بیان کرد: هفته فرهنگ پهلوانی را گرامی می داریم و سلام خودمان را تقدیم می کنیم به همه جوانمردان و آنهایی که مروت و انسانیت را به ما آموختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفنر نماینده نهاد رهبری در استان فارس، او با بیان اینکه مسیر فرهنگ پهلوانی از گذشته طولانی تاریخ و از حضرت ابراهیم خلیل شروع شده است، افزود: حضرت ابراهیم بنای مردانگی و فتوت را در عالم شروع کرد و به همه یاد داد و از آن روز تاکنون همه در مکتب مردانگی، شاگردی حضرت ابراهیم خلیل الرحمان را می کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به ابعاد غیرت و فتوت حضرت ابراهیم در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی، گفت: در حالات حضرت ابراهیم اولین مسئله شکستن بت بود؛ مردانگی و فتوت با بت شکنی همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش زورخانه ای بیشترین پیوند را با اخلاق دارد

ورزش زورخانه ای بیشترین پیوند را با اخلاق دارد