مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 16:052021-05-29سياسي

امنیت مردم خط قرمزدستگاه قضایی/اخلالگران نظم عمومی مجازات می شوند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی بوده و در این راستا برای حفظ آرامش مردم، اشد مجازات در انتظار اخلال گران نظم عمومی است.

- ، سیدعبدالله طباطبایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل ضمن تاکید بر اهمیت حفظ امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: مرزهای اردبیل یکی از مرزهای امن کشور بوده که این امنیت و آرامش خاطر را مدیون و مرهون رشادت های مرزبانان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت عمومی خط قرمز دادگستری استان و دستگاه قضایی است، اضافه کرد: با کسانی که با اخلال گری سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت عمومی دارند برابر قانون و به شدت برخورد می شود چرا که ما بر سر امنیت عمومی با کسی تعارف نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان استان تصریح کرد: صیانت از خاک کشور و حفظ امنیت عموم مردم یکی از باارزش ترین جهادها در مسیر خدمت به خداست و بی شک مزد و پاداش این خدمت از جانب خدا به افراد تلاشگر در این مسیر تعلق می گیرد.

طباطبایی به مبارزه با اشرار در مرزهای کشور اشاره و اذعان کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه و وزارت اطلاعات به صورت شبانه روز و بی وقفه در حال حفاظت و صیانت از مرزهای کشور هستند که این اقدام در دنیا کم نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مردم خط قرمزدستگاه قضایی/اخلالگران نظم عمومی مجازات می شوند

امنیت مردم خط قرمزدستگاه قضایی/اخلالگران نظم عمومی مجازات می شوند