مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 15:552021-05-29ورزشي

کسر امتیاز در یک قدمی سرخ ها/ شکایت خطرناک بازیکنی که هرگز پرسپولیسی نبود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در نیم فصل به دلیل بدهی به چند بازیکن پنجره نقل وانتقالاتی اش بسته شد اتفاقی که تا روزهای آخر نقل و انتقالات هم ادامه داشت تا اینکه مدیران پرسپولیس تعهد نامه ای امضا کردند که در آن ملزم به پرداخت مطالبات .

- کسر امتیاز در یک قدمی سرخ ها/ شکایت خطرناک بازیکنی که هرگز پرسپولیسی نبود! پرسپولیس تنها چند روز تا اقدام قانونی طلبکاران خود فاصله دارد و شکایت سوشا مکانی هم دردسرساز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در نیم فصل به دلیل بدهی به چند بازیکن پنجره نقل وانتقالاتی اش بسته شد اتفاقی که تا روزهای آخر نقل و انتقالات هم ادامه داشت تا اینکه مدیران پرسپولیس تعهد نامه ای امضا کردند که در آن ملزم به پرداخت مطالبات بازیکنان تا تاریخ 17 خرداد شدند.

وکیل سوشا مکانی در توضیح این تعهد نامه اعلام کرده بود: پرسپولیس پذیرفته که در صورت عدم پرداخت بدهی های خود جریمه های انضباطی تعیین شده را متحمل شود که این جریمه ها شامل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همین طور کسر امتیاز خواهد بود! حالا تقریبا فرصت سه ماهه سرخ ها رو به پایان است و این باشگاه با طلبکاران خود تسویه نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر امتیاز در یک قدمی سرخ ها/ شکایت خطرناک بازیکنی که هرگز پرسپولیسی نبود!

کسر امتیاز در یک قدمی سرخ ها/ شکایت خطرناک بازیکنی که هرگز پرسپولیسی نبود!