مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-29اقتصادي

اعتراض کشاورزان به ممنوعیت کشت شلتوک


پیش از ظهر امروز تعدادی از شلتوک کاران شهرهای مختلف استان در اعتراض به ممنوعیت کشت شلتوک در مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهوز، پیش از ظهر امروز تعدادی از شلتوک کاران شهرهای سوسنگرد، بستان، شعیبیه، کارون،  ملاثانی و.

در اعتراض به ممنوعیت کشت شلتوک در تمام حوزه ها در مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

دولت هیچ وقت معوقات کشت برنج به خوزستان پرداخت نکرد محمد سواری رییس انجمن برنجکاران خوزستان در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه کشت شلتوک در همه حوزه ها ممنوع شده است، اظهار کرد: ما با ممنوعیت کشت شلتوک مخالف هستیم، دولت حداقل باید ممنوعیت کشت شلتوک را به محدودیت تبدیل کند.

  وی افزود: ما قبول داریم که امسال با کاهش میزان بارندگی و نزولات آسمانی نسبت به سالهای گذشته مواجه هستیم اما برای ما باید مشخص شود نقش مدیریت آب در این شرایط چیست؟.

رییس انجمن برنجکاران خوزستان گفت: وقتی دچار سیل می شویم مسوولان می گویند نتوانستیم آب را پشت سدها نگه داریم و زمانیکه آب  وجود ندارد می گویند آبی در پشت سدها نیست و مخازن خالی است.

سواری با بیان اینکه فردی مسوول مدیریت آب است باید در شرایط مختلف راکار مناسب ارائه دهد، عنوان کرد: مسوولان با ترفند ممنوعیت کشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کشاورزان به ممنوعیت کشت شلتوک

اعتراض کشاورزان به ممنوعیت کشت شلتوک