مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:152021-05-29اقتصادي

عامل تعطیلی واحدهای صنعتی نیشابور سوء مدیریت است یا سود بالای تسهیلات بانکی؟


درحالی که تولیدکنندگان عدم همکاری بانک ها و سود بالای تسهیلات را از عوامل تعطیلی واحد های تولیدی و بیکاری کارگران می دانند، مسئولین مهم ترین مشکل واحدهای صنعتی را سوء مدیریت سرمایه گذاران عنوان می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، 370 کارخانه با پروانه بهره برداری صادرشده از سازمان صنعت، معدن و تجارت و 70 کارخانه با پروانه بهره برداری از جهاد کشاورزی در سه شهرک صنعتی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

البته در چند سال اخیر به دلایلی 20 کارخانه به صورت تعطیل و نیمه تعطیل در آمده اند.

با توجه به  اینکه مقام معظم رهبری، امسال را  سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری کردند، باید دید گره کور تعطیل و نیمه تعطیلی این20 واحد صنعتی واقع در شهرک های صنعتی شهرستان نیشابور کجاست؟ و راهکار مانع زدایی ها تولید چیست؟ بانک ملک کارخانه را به مزایده گذاشت مدیر کارخانه ماکوی خراسان می گوید:  ما در کارخانه به جز تولید قطعات نساجی  مواد اولیه را هم خودمان تهیه می کردیم تا سال 95 که صنعت نساجی در کشور به صفر رسید و ما ازنظر مالی به مشکل برخوردیم و با ناچار بازیافت مواد را تعطیل کردیم.

غلامرضا حسینی ادامه می دهد: حال حاضر هم 98 درصد کارخانه تعطیل است و از 65 نیروی این کارخانه تنها 2 کارگر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تعطیلی واحدهای صنعتی نیشابور سوء مدیریت است یا سود بالای تسهیلات بانکی؟

عامل تعطیلی واحدهای صنعتی نیشابور سوء مدیریت است یا سود بالای تسهیلات بانکی؟