مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:102021-05-29ورزشي

سروکله ویلموتس پیدا شد؛ مرد بلژیکی در حال بازسازی خانه!


در روزهایی که فوتبال ایران به واسطه نوع قرارداد با «مارک ویلموتس» ورشکسته شده و در انتظار رای دادگاه عالی ورزش است، این مربی بلژیکی می گوید خانه اش را بازسازی کرده است! - جی پلاس، فوتبال ایران دل خوشی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال و همچنین مارک ویلموتس مربی بلژیکی ندارد.

این مربی زمانی که روی نیمکت تیم ملی ایران می نشست، با دو باخت برابر عراق و بحرین شرایط تیم کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 قطر و صعود به جام ملت های 2023 را به خطر انداخت.

این در حالی است که ویلموتس برای چند ماه حضورش در تیم ایران 2 میلیون یورو دریافت کرد و برای دریافت غرامت از ایران هم شکایتی 6 میلیون یورویی به فیفا برد.

فیفا این شکایت را تایید کرد و رای به محکومیت ایران داد.

فدراسیون فوتبال هم برای شکستن این رای و تجدیدنظر در حکم سنگین فیفا، به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد تا بتواند از زیر این بار سنگین که فوتبال کشورمان را ورشکسته کرده است، فرار کند.

ویلموتس بعد از جدایی از تیم ملی ایران به ندرت درباره آن مقطع از دوران کاری اش صحبت کرده و مراقب است اظهارنظری نکند که حکمش در دادگاه عالی ورزش را تحت تاثیر قرار بدهد.

این مربی بلژیکی بعد از مدت ها دوباره در رسانه ها آفتابی شده است و در میانه گفتگوی خود درباره شرایط قرنطینه، از تیم ملی ایران هم نام برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروکله ویلموتس پیدا شد؛ مرد بلژیکی در حال بازسازی خانه!

سروکله ویلموتس پیدا شد؛ مرد بلژیکی در حال بازسازی خانه!