مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:052021-05-29اقتصادي

پیش راه اندازی واحد تصفیه هیدروژنی گازوییل پالایشگاه اصفهان


پیش راه اندازی طرح بهبود فرآیند و کیفیت گازوییل پالایشگاه اصفهان انجام شد که طبق گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان هدف از اجرای این طرح افزایش چندین برابری کیفیت گازوییل تولیدی پالایشگاه و کاهش غلظت گوگرد آن بوده است.

- پیش راه اندازی طرح بهبود فرآیند و کیفیت گازوییل پالایشگاه اصفهان انجام شد که طبق گفته مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان هدف از اجرای این طرح افزایش چندین برابری کیفیت گازوییل تولیدی پالایشگاه و کاهش غلظت گوگرد آن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ابراهیمی امروز در مراسم پیش راه اندازی واحد تصفیه هیدروژنی گازوییل پالایشگاه اصفهان با بیان اینکه طرح بهبود فرآیند و کیفیت گازوییل پالایشگاه اصفهان با سرمایه گذاری 540 میلیون یورو و 37 هزار میلیارد ریال به مرحله پیش راه اندازی وارد شد، اظهار کرد: طرح جامع بهبود فرآیند و بهینه سازی شرکت پالایش نفت اصفهان دارای 5 پروژه است.

وی با بیان اینکه در مجموع هزینه های این پنج بسته 5 هزار میلیارد ریال و 2537 میلیون یورو برآورد شده است، گفت:بسته B2 متعلق به واحد بنزین سازی است که سال 85 شروع و سال 92 پایان یافته و بسته B1 شامل پروژه تقطیر سوم و گاز مایع در سال 1398 بهره برداری شده و هم اکنون با ظرفیت کامل در سرویس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش راه اندازی واحد تصفیه هیدروژنی گازوییل پالایشگاه اصفهان

پیش راه اندازی واحد تصفیه هیدروژنی گازوییل پالایشگاه اصفهان