مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:552021-05-29اقتصادي

اشتغالزایی برای 2222 نفر با افتتاح 4 طرح توسعه ای صنعتی در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: چهار طرح توسعه ای بخش صنعت در سفر وزیر صمت به این استان با سرمایه گذاری 7500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: چهار طرح توسعه ای بخش صنعت در سفر وزیر صمت به این استان با سرمایه گذاری 7500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامرضا بابایی امروز 8 خرداد در جلسه ای با حضور وزیر صمت و مسئولان استانی بااشاره به افتتاح 4طرح توسعه ای توسط وزیر صمت در استان افزود: این چهار طرح صنعتی در شهرهای خوی، تکاب، میاندوآب و سلماس اجرا شده که در مجموع برای 2222نفر نیز فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: طرح توسعه فاز پنج شرکت فرش صنعتی افشار زرینه و ستاره افشار در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب و راه اندازی بخشی از مجتمع معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران تکاب از طرح هایی است که در جنوب آذربایجان با حضور وزیر صمت افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: افتتاح طرح توسعه ای کارخانه نساجی خوی و طرح توسعه سلماس نسج در شمال استان نیز از دیگر طرح هایی است که در سفر وزیر صمت به آذربایجان غربی بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 2222 نفر با افتتاح 4 طرح توسعه ای صنعتی در آذربایجان غربی

اشتغالزایی برای 2222 نفر با افتتاح 4 طرح توسعه ای صنعتی در آذربایجان غربی