مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:252021-05-29ورزشي

همکاری مشترک معاونت علمی و یونیسف برای گسترش فرهنگ نوآوری درکودکان


جایزه ملّی راهکارهای نوآورانه برای چالش های کودکان و نوجوانان در دوران همه گیری کرونا اقدامی مشترک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یونیسف در ایران ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مراسم پایانی جایزه ملی نوآوری برای کودک و نوجوان در دوران کووید-19 روز پنجشنبه با حضور مشترک برگزار کردند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد معروف به یونیسف همیشه اقداماتی را با کشورهای مختلف در حوزه فرهنگ نوآوری برای بهره گیری کودکان در حوزه های مختلف انجام می دهد که امسال این همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ایران شکل گرفت.

کرمی در ادامه گفت:بعد از اعلام فراخوان این رویداد، 80 طرح نوآورانه از طرف شرکت های دانش بنیان و خلاق به دبیرخانه مشترک ما و یونیسف در معاونت علمی رسید.

پس از انتخاب داورهای مشترک توسط معاونت علمی و یونیسف، طرح های نوآورانه مورد بررسی  قرار گرفت و در نهایت از میان آن ها حدود 10 طرح ویژه مورد راستی آزمایی قرار گرفت و چالش های مختلفی که می توانست در دوران کرونا مورد استفاده کودک و نوجوان  قرار بگیرد و جزو راهکارهای نوآورانه به حساب می آمد مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: عمده این طرح ها متعلق به شرکت های خلاق و نوآوری بودند که در حوزه های مختلفی مثل IT، آموزش ، تولیدمحتوا ، اسباب بازی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک معاونت علمی و یونیسف برای گسترش فرهنگ نوآوری درکودکان

همکاری مشترک معاونت علمی و یونیسف برای گسترش فرهنگ نوآوری درکودکان