مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-29سياسي

تیم بازرسی استان تهران به طور جدی سلامت انتخابات را رصد می کنند


رییس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران گفت: تیم بازرسی استان تهران به طور جدی سلامت انتخابات را رصد می کنند - ، عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در جلسه کارگاه آموزشی حقوق اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات در ایران اظهار داشت: امروز روابط عمومی ها باید با به کار گیری شیوه های نوین اطلاع رسانی باید درصدد افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بپردازند.

چراغعلی گفت: اگر امروز یاسی اجتماعی در عرصه جامعه شاهدیم کار را دشوار کرده اما روابط عمومی ها با اطلاع رسانی معقول می توانند با جریان سازی خبری که البته جنبه تبلیغی برای مدیران نداشته باشند اقدامات دستگاه ها را موشکافانه اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: چهار انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای خبرگان و میاندوره ای مجلس را در تهران داریم و در شرایطی که رسانه های بیگانه به دنبال سنگ اندازی در روند انتخابات هستند؛ نقش رسانه ها و روابط عمومی در امیدآفرینی در جامعه اهمیت مضاعفی دارد.

رییس هیئت بازرسی انتخابات استان تهران بیان داشت: استفاده از افراد کاربلد و توانمند در روابط عمومی ها و انعکاس به موقع اقدامات دولت زمینه ساز ایجاد روحیه نشاط و امید در شهروندان استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بازرسی استان تهران به طور جدی سلامت انتخابات را رصد می کنند

تیم بازرسی استان تهران به طور جدی سلامت انتخابات را رصد می کنند