مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:552021-05-29بين الملل

ژنرال صهیونیست: اسراییل آماده جنگ منطقه ای نیست؛ نیروی زمینی ما در حال فروپاشی است


ژنرال ارشد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اعتراف به شکست تل آویو در جنگ اخیر غزه از عدم توانایی و آمادگی ارتش این رژیم در آغاز یک جنگ منطقه ای و در آستانه فروپاشی قرار گرفتن نیروی زمینی آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال  اسحاق بریک از فرماندهان ارشد نیرو های ذخیره ارتش صهیونیستی با اشاره به شکست این رژیم طی تجاوز اخیرش به نوار غزه، طی یادداشتی تاکید کرد که ارتش اسراییل برای آغاز یک جنگ منطقه ای آماده نیست و نیروی زمینی آن در آستانه فروپاشی است.

وی طی یادداشتی که در روزنامه عبری زبان هاآرتص منتشر شد، نوشت که اسراییلی ها در این ماه حقیقت تحقق سناریوی وحشت شرقی را چشیدند که فروپاشی کامل این نظریه که در جنگ ها می توان از طریق نیروی هوایی پیروز شد، را مجسم ساخت.

این ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در جریان عملیات اخیر موسوم به حارس الاسوار علیه نوار غزه، تلاش شد تا این مفهوم و نظریه به ویژه از طریق ژنرال های بازنشسته ای که گاهی در شبکه های خبری به عنوان تحلیلگر حاضر می شوند، احیا شود.

وی افزود: در این عملیات، اغلب هواپیماهای نیروی هوایی شرکت داشتند.

زیر ساخت های منتشر شد، آمده است: با این وجود، [اسراییل] در توقف روند شلیک موشک ها و خمپاره ها و حتی ورود به آتش بسی اجرایی شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: اسراییل آماده جنگ منطقه ای نیست؛ نیروی زمینی ما در حال فروپاشی است

ژنرال صهیونیست: اسراییل آماده جنگ منطقه ای نیست؛ نیروی زمینی ما در حال فروپاشی است