مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:452021-05-29سياسي

مشارکت پرشور مردم در انتخابات عامل تقویت نشاط سیاسی در کشور


رییس ستاد سحر آیت الله رییسی در مازندران گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات سبب تقویت نشاط سیاسی در کشور می شود.

- عقیل امامی رییس ستاد سحر آیت الله رییسی در مازندران در گفت وگو با خبرگزاری فارس مازندران، اظهار کرد: تداوم ارزش های اسلامی و تحقق آرمان های انقلاب مرهون حضور فعال و بانشاط مردم در صحنه های انقلابی است.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای هم بستگی و تقویت انسجام ملی در عرصه انتخابات افزود: جریان انقلاب با حفظ سلایق سیاسی و تنوع دیدگاه ها پیگیر هم افزایی و وحدت فراگیر بین نیروهای خود است.

امامی با اشاره به برنامه جریان انقلاب در انتخابات پیش رو گفت: جریان انقلاب با محوریت آیت الله رییسی برنامه های عملیاتی و اجرایی برای گشایش مشکلات حاد کشور به ویژه در حوزه فرهنگ و معیشت را به مردم ارائه خواهد کرد.

رییس ستاد سحر آیت الله رییسی در مازندران هم افزایی و وحدت ستادهای چندگانه آیت الله رییسی در مازندران را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: تمامی ستادهای آیت الله رییسی همت و عزم قاطع خود را در درجه اول برای خلق حماسه پرشور در انتخابات به کار گرفته اند.

این مسوول انتخاباتی گفت: ستادهای سحر در تمامی شهرستان های مازندران معین و کمک کار ستادهای دیگر آیت الله رییسی خواهند بود، همچنین با توجه به محدودیت شرایط کرونایی و به منظور تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات عامل تقویت نشاط سیاسی در کشور

مشارکت پرشور مردم در انتخابات عامل تقویت نشاط سیاسی در کشور