مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:172021-05-29اجتماعي

دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی ایمنی کار پیشگام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور؛ تفاهم نامه همکاری آموزشی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه پیام نور با توجه به ضرورت هم افزایی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی با دستگاه های اجرایی .

- دانشگاه پیام نور با معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارتقای بهره وری و فرهنگ ایمنی کار و کاهش حوادث ناشی از آن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور؛ تفاهم نامه همکاری آموزشی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه پیام نور با توجه به ضرورت هم افزایی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی با دستگاه های اجرایی کشور و همسو با سیاست های کلان دولت در راستای ارتقای بهره وری و فرهنگ ایمنی کار و کاهش حوادث ناشی از کار، منطبق با آیین نامه آموزشی ایمنی کارفرمایان، کارگران و کارآموزان امروز امضا شد.

مشارکت در برگزاری آزمون های الکترونیکی حضوری مرتبط با دوره های آموزشی حفاظت فنی و ایمنی کار در چارچوب ضوابط و مقررات طرفین، برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری حفاظت فنی و ایمنی کار، مشارکت در سنجش و ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی و کمی دوره ها، مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی ایمنی کار پیشگام شد

دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی ایمنی کار پیشگام شد