مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:002021-05-29سياسي

شورای نگهبان اجازه نداد فرصت انتخابات به تهدید تبدیل شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهمترین وظیفه شورای نگهبان این است که اجازه ندهد فرصت انتخابات به تهدید تبدیل شود.

- ، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نقش شورای نگهبان در برگزاری انتخابات، با تاکید براینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک دستاورد بزرگ و یک فرصت بزرگ برای تحقق جمهوریت است، اظهار داشت: انتخابات یک فرصت برای نوسازی کشور و ورود جریان فکری جدید در بدنه مدیریتی برای حل مشکلات کشور و برداشتن گام های بزرگ برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برای اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهد چنین نقشی را داشته باشد، انتخابات باید با نگاه انقلابی برگزار شود و نه نگاه غربی.

شورای نگهبان، نگهبان قانون اساسی، انقلاب اسلامی و چنین انتخاباتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه جریان غرب گرا و عوامل نفوذی آنها و استکبار جهانی به دنبال برگزاری انتخابات ایران به صورت غربی هستند، گفت: غربی برگزار کردن انتخابات، یعنی تبدیل انتخابات به یک دعوای سیاسی، ایجاد فتنه، آشوب و تفرقه در درون کشور و این مورد باعث می شود انتخابات از فرصت تبدیل به تهدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان اجازه نداد فرصت انتخابات به تهدید تبدیل شود

شورای نگهبان اجازه نداد فرصت انتخابات به تهدید تبدیل شود