مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-29فرهنگي

چیزی به اسم موسیقی فولکلور همدانی وجود ندارد


یک هنرمند عرصه موسیقی با بیان اینکه همدان با وجود پتانسیل ها، ذائقه ها و استعدادهای موسیقی در ژانرهای پاپ، سنتی و محلی وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: - چیزی به اسم موسیقی فولکلور همدانی وجود ندارد.

رضا عباسی در گفت وگو با ایسنا،ب ا اشاره به اینکه در ایام شیوع کروناویروس وضعیت هنرمندان موسیقی همدان نابسامان بوده است، مطرح کرد: در این مدت بسیاری از هنرمندان هیچ منبع درآمدی نداشته و در وضعیت بسیار سختی زندگی می کنند و هزینه حداقل های زندگی خود را ندارند.

این هنرمند عرصه موسیقی همدان با اشاره به اینکه موسیقی همدان از چندین سال قبل و به ویژه در دوران کرونا به حالت رکود درآمده است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت موسیقی کشور هم اینگونه است.

وی با بیان اینکه همدان با وجود پتانسیل ها، ذائقه ها و استعدادهای موسیقی در ژانرهای پاپ، سنتی و محلی وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: چیزی به اسم موسیقی فولکلور همدانی وجود ندارد و تنها موسیقی محلات مانند موسیقی عاشیق های اطراف همدان و بخشی از موسیقی لری نهاوند در این منطقه موجود است.

این هنرمند همدانی وضعیت موسیقی همدان را با وجود سرمایه های ارزشمند نابسامان دانست و افزود: به علت اینکه محلی برای عرضه موسیقی نیست، هنرمندان این رشته به ناچار منزوی می شوند و از ساز دوری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی به اسم موسیقی فولکلور همدانی وجود ندارد

چیزی به اسم موسیقی فولکلور همدانی وجود ندارد